Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 10. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den devátý

Cvičení. Tento týden je jediná změna v cvičení. Ta změna spočívá pouze v počtu dřepů. Místo deseti jich mám dělat patnáct. Docela pohoda. Takže jak jsem psal už předtím, přidal jsem si, podle Edy, jeden cvik. Odkaz jsem na něj dával minule. Odcvičil jsem ho úplně stejně jako minule. Jenom dvě série místo tří. Tu třetí zatím nedávám a ani se nepokouším. Sotva dodělám druhou. To by bylo opět vše.

Co dál? Tak třeba tohle. Miluju techniku. Jak jsem se začal hýbat, tak jsem začal koukat na hodinky, který bych si koupil. Já je totiž strašně potřebuju. Brácha používá Polar M400. Chvíli jsem o nich uvažoval, ale pak jsem objevil, že vydali nový tip M430. Ty jsou prakticky stejné, ale mají měření tepu na zápěstí pomocí diod a nemusí používat hrudní pás. Za chvíli jsem názor změnil opět. Není to málo peněz a tak o nich víc přemýšlím. A také to není na chvilku.
Začal jsem si stanovovat požadavky. Ještě jsem nenapsal, že jedná o chytré hodinky, tedy vlastně spíš o sporttester. Takže první požadavek mám - kulatý ciferník. Tím pádem jsem oba Polary vyřadil. Začal jsem si zjišťovat co je na trhu a zamiloval jsem se do Garminu. Bohužel  - do Garminu. Proč? Protože dražší je snad už jenom značka Suunto.
Jasně chápu a souhlasím s tím, že mě stačí (mělo by stačit) to co mám. Náramek Xiaomi 1S a aplikace v telefonu Endomondo. Nejhorší je na tom to, že já vždycky úplně onemocním a prudím s tím moje okolí. Za což se omlouvám, ale nemohu si pomoct. Pořád sjíždím inzeráty. Děs. Už vím, že kdybych někdy něco kupoval, tak to bude ze skupiny hodinek, které se umí připojit k Connect IQ. Můj největší favorit je pořád (teď již starší model) Fenix 3. Je mi jedno jestli se snímačem na zápěstí nebo bez. Prostě něco z této rodiny.
Tak dobrou noc, jdu se dát do reality a zklidnit se. Aspoň na chvilku. Obávám se, že mě to ráno zas přepadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat