Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 12. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den desátý

Další pokus o překonání minulého běhu. Tentokrát běhu na Kaňku. Minulý týden jsem měl čas 08:01. Je to přece jenom trochu do kopce a z kopce. Mě tedy přijde, že většinou do kopce.
Počasí bylo nádherné. Světlo jsem ještě stihl a tak jsem se rozhodl vyrazit na kopec. Aspoň bude opět stejná trasa jako minulý týden.
Udělalo se hezky a tak jsem si vzal tričko s krátkým rukávem. Kalhoty jsem nechal dlouhé, aby nohy neprochladly, ale mohl jsem mít šortky.
Na začátku rovinky jsem spustil minutový odpočet před začátkem běhu a začal se protahovat. Do sluchátek potom zapípal signál a tak jsem vyběhl.

Vzal jsem si boty, které už nějakou dobu mám a našel jsem je ve skříni. Běželo se dobře. Takže jsem to asi zase na začátku trošku rozběhl rychleji. A to běhám sám. Až si někdy dám závod tak se asi nedokážu nestrhnout.
Po chvíli přišlo stoupání a to mě umravnilo. Jako vždy. V druhé polovině trati mě nohy začaly docela olovnatět. Dneska hlavně lýtka. Ne že by byl dech v pohodě, ale nohy byl horší. Před koncem jsem potkal jednu běžkyni, ale byla tak rychlá, že jsem ji stačil sotva postřehnout. Po doběhu jsem vypnul měření a i s mojí angličtinou jsem porozuměl z hlášení to, že jsem to měl pod osm minut. Čas 07:10. Povedlo se mi zrychlit.
Potom jsem se řádně protáhl a klusal z kopce domů. Měl bych běhat jako když vyklusávám domů. To mi jde nejlíp. Sice by byly časy o něco horší, ale požitek by byl větší a o to jde.

Žádné komentáře:

Okomentovat