Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 2. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den první

Včera jsem skončil s programem "Rozběhni se z chůze na 28 dní". Parádní program, skvěle vymyšlený. Každý den zasílaný program do emailu, co se bude dít zítra. Prostě paráda, dal jsem to i já včetně včerejšího Cooperova testu. Říkal jsem si co dál a našel jsem další Edův program "5 km s Edou na pohodu".
Dal jsem se s Edou do diskuse a doporučil mi, nebo to bylo v nějakém jeho článku, že je dobré začít v pondělí. Má to dobře vymyšlené. Dnes je pondělí a tak pro nezačít další program hned, že?!
Začíná se během na jeden kilometr. Musel jsem si přenastavit Endomondo na sledování vzdálenosti místo času. Což naštěstí umí a píšu o tom jinde.
Na mapě jsem si přibližně změřil kilometrovou vzdálenost, abych se tak nějak rozumně blížil k domovu a neprochladl. I když dnes ještě bylo pěkné počasí a tak jsem o prochladnutí strachovat nemusel.
Vyběhl jsem svižně. Ale opět si myslím, že až moc svižně. Za chvíli jsem byl tuhý jak veka. Zatáčky kolem rohů domů jsem šel a sváděl to na to, že musím být pomalý, abych někoho nesrazil. Na konci běhu jsem potkal dceru jedné známé a ta mě dost "vysmála". Což na náladě nepřidá, že? Takže je mi jasné jak to budu dělat.
Bude se rychleji stmívat a tak kopec stejně už padá a nebude kam spěchat. Za chvíli bude jedno jestli vyběhnu v pět nebo v osm, takže vyrazím v osm. Aspoň potkám míň lidí.
Co mě na dnešním běhu nepříjemně překvapilo bylo to, že na čas se běhá o hodně lépe, než na vzdálenost. Ono to tak překvapivé ale zase není, když se nad tím tedy člověk zamyslí předem. Když jsem se řídil časem, tak kdybych nemohl, mohl (to je slovní kotrmelec co?) bych si klidně posedět, nebo zpomalit a měl bych trénink hotový. Prostě bych počkal, až určená doba uplyne.
Teď mám uběhnout kilometr a to prostě neočůráte. Ten tam před vámi bude pořád ležet. Když si sednu, tak on na mě počká. No, bude to složitější, ale těším se. Zatím se obávám pouze toho zhoršujícího se počasí.

Žádné komentáře:

Okomentovat