Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 12. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den jedenáctý

Ano, pozorní čtenáři již vědí. Včera běh, tudíž dnes cvičení. Takže co psát? No ale nebylo tak prázdno, tak popřemýšlím jestli se něco nestalo. I když myslet bolí. A moje babička říkala: "Myslet, znamená ho.no vědět." A už to mám. Tak třeba tohle vám napíšu.
Dnes jsem absolvoval neplánovaný běh. Bylo kolem poledního a já jsem si vzpomněl (nebo mi to bylo připomenuto?) že dnes vlastně potřebuji auto. Ale to jsem měl u domu. Moc času nebylo a tak jsem se rychle rozhodl, zkusím tam doběhnout. Samozřejmě jsem nechtěl běžet celou cestu a ani by to nešlo. Musel jsem brát ohledy na spoluobčany, aby jim nezaskočil oběd a také na mě. Dnes běh v plánu nebyl.


Udělalo se vážně hezky. Babí léto se na nás na chvíli přišlo přece jenom podívat. Mobil jsem dal do kapsy, vestu do ruky a vyrazil jsem. Nějaký náčelník by ze mě určitě měl radost, protože můj běh byl krásně indiánský. Takže se mi podařilo překonat ty necelé dva kilometry v limitu. Tím limitem myslím čas na oběd, protože jsem se i s autem dostavil přesně na čas. Před měsícem a kus než jsem začal koketovat s během by tento úkol byl Mission impossible. S Cruisem by si mě ale, jen tak někdo nespletl. Důvod je hlavně ten, že jsem o necelých 25 cm vyšší.
Ještě jeden dovětek. Před pár dny dávali v televizi můj oblíbený film Smrt jí sluší. Na konci filmu,  když od těch dvou mrtvých (nesmrtelných) Bruce Willis odejde, tak je jim začne odlupovat nátěr kůže. A proč jsem si na to dnes v práci vzpomněl? Přišla jedna, spíš už asi, paní. Věk 39 let. No zedník by z ní měl radost. Ta měla fasádu. To byla jedna z těch žen, kterou bych chtěl vidět když se ráno probudí.
No a důvod psaní o ní. Na špičce nosu se jí kousek té omítky odlepil. Nic jsem jí neřekl, protože mě nenapadlo žádné inteligentní upozornění. A také si s ní pěknou dobu povídala její kamarádka a ta jí také nic neřekla a ta byla kompetentní.
Tak to je vše. Zítra další kilometr. vzhledem k okolnostem ho budu absolvovat za plného denního světla. Držte mi palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat